Hamileyimbebekliyim bence kendinizi ve doktoru suçlamayın ben de düşük yaptım hiç kanamam olmadığı halde yaşamadı. Evet çok zor bir süreç ama sağlıklı olsaydı ve nasibinizde olsaydı mutlaka yaşardı. İlk gebeliğiniz ise çok normal olduğunu söylüyorlar bence düşük ilaçla önlenebilecek bişey değil sadece tutunma kolaylaşsın diye progestan başlıyorlar ama onun bile peritonolog çok işe yaradığını söylemedi veri yok elimizde ama yine de kullanabilirsin dedi. Size tavsiyem ilacı saati saatine alın tekrar muayene olup antibiyotik verirse doktor enfeksiyon riskiniz azalır. Ve yukarıdan bişey alıyormuş gibi uzanma hareketi düşürmenize yardımcı olacaktır. Temizlendikten sonra soğan kürü vs yapabilirsiniz. Geçmiş olsun bu arada Allah en sağlıklı en güzel zamanda tekrar nasip etsin.