Hamileyimbebekliyim canım ben de senin gibiydim hastanede yattım bana da hem dilaltı verdiler hem de rahimden ilaç koydular aynı şekilde oda rahim genişletip çocuğu düşürsün diye zaten çok kanamam olmuştu onları aldıktan sonra benim 15 günü geçti şimdi hatta bugün doktora geldim doktor baktı parça kalmamıştı ama çok az fıstığın kaldığını söyledi şimdi tekrardan dilaltı verdi bol bol su içiyorum merdivenden inip çıkıyorum ki zıplıyorum hattan düştüm diye sen de mutlaka kontrolünü yaptır