Hamileyimbebekliyim Accountant yaa o kadar sürüyor mu gerçekten bende hemen bir iki günde olacak bişey sanıyordum her insanda farklılık gösteriyor demek ki
Accountant Hamileyimbebekliyim kanama devam ediyor ama hep aynı sancı etmiyor tabiki temizlendikçe sancın azalır
Hamileyimbebekliyim Esseraa22 Anladım çok teşekkür ederim. 💗🌸 Güzel dualarınız içinde çok teşekkürler Rabbim size de hayırlar versin🎀💖
Pinar58eslem Hamileyimbebekliyim düşük mu yaptı nasıl oldu anlatirmisiniz bebek üç aylık olana kadar kullandı mi
Hamileyimbebekliyim Pinar58eslem hayir o hamilelikten önce kullanmıştı sonra hamile kaldi ve düşük yapti siz yine de çok kafaya takmayin neyi cok takarsaniz o gelir bu düşük benim 2. Gebeligimdi ilk gebeligimde cok sakin ve rahattim ama bunda her seyi arastiriyordum sürekli düşük neden olur vs gibi ve su icmeden önce bile araştırıyordum en sonunda düşürdüm yani dilimizle belayi kendimize çekiyoruz veren rabbim alan rabbim eskiden kadinlar dusurmek için kutu kutu ilac içerlermis yine de çocukları dusmeyip sağlıklı doğmuş yani kismetinde varsa o cocuk yasayacaksa istersen intihar et o yine yaşar…
Pinar58eslem Hamileyimbebekliyim ohoo bende hamilelikten önce 7 ay kullandım işte son ayı gebeliğe denk geldi bide 😥
Ecisbicis Hamileyimbebekliyim canım o bir haftada düşecek, bol bol evde yürüyüş yap bitki çayları iç, vücut onu atacak
Ecisbicis yagmurx sağlıksız bir gebelikse düşük olacaksa, istediği serumu, progestan iğne, fitil ne yaparsan yap engellemiyor canım, vücutta bir düşük tehditi var ve bebek sağlıklıysa vücut onu kabul ediyor, progestan her zaman engelleyici değildir
Hamileyimbebekliyim Ecisbicis ayynen öyle gerçekten buna o kadar inandım ki ilk günler şöyle olsaydı yaşar mıydı böyle olsa yaşar mıydı diye çok sorguladım ama ikna oldum artık yani düşecek olan bebek düşüyor çaresi yok
Hamileyimbebekliyim Pinar58eslem seni endişelendirmek istemiyorum ama bahsettiğimiz ilaç aynıysa tedaviden 6 ay ya da 1 yıl sonra gebelik önermiyorlar mıydı?
Hamileyimbebekliyim Pinar58eslem hapti onun ki ve 4 sene önceydi yurtdisinda falan yasakli olan ilac varya zoratenin miydi adi ne onu kullanmıştı. O başta bilemedi sonradan aklına geldi ilac kullandığı ve dusugun ona bağlı olabileceği..
Hamileyimbebekliyim Pinar58eslem bu arada sayfana girip baktım sanırım 10. Haftandasın ilac ilk haftalarda zarar verse verirdi sanıyorum zarar vermemiş bu saatten sonra da vereceğini düşünmüyorum içime de öyle doğdu ne yalan söyleyim 🥹 kalbini ferah tut Rabbim sağlıkla afiyetle evladını kucağına almayı ve güzel bir hamilelik geçirmeni nasip eylesin🌸
Sonsuzum21 Hamileyimbebekliyim Mrb çok geçmiş olsun malesef konuyla ilgili bir bilgim yok ama benim de size sormak istediğim bişi var. Paylaşım yaptm kimse bakmadı 8 aylık bebeğim var 1 Nisan’da regl oldum ve 6 Nisan’da regl bitti bugün kanlı akıntım oldu parça da vardı düşük olabilir mi sizce. Korunuyorum bu arada
Hamileyimbebekliyim Sonsuzum21 yok canım benim onun düşük olduğunu sanmıyorum çünkü 14 günde sadece yumurta döllenmeye ve kendi içinde bölünmeye başlar eğer gebelik varsaydı. O muhtemelen genel özürdür cinsel ilişki sonrası gelen kanama da olabilir parçaya benzeyen şey de muhtemelen kan pıhtısıdır düşük çok farklı bir şey
Hamileyimbebekliyim Katya1 yaa canımm ara ara sana aklıma geldikçe dua ediyorumm🥹💗 iyiyim elhamdülillah psikolojik olarak toparladım sayılır dün kontrole gittim tekrar düşük ilacı verdiler o çok sancılıydı bugün iyiyim elhamdülillah sen nasılsın bu arada sen hamile misin yoksa doğum falan yaptın da burda üyeliğin devam mi ediyor🥰
Katya1 Hamileyimbebekliyim yaa canımm bnm allah razı olsun ben düşükten 2 ay sonra hamile kaldım şimdi 11+5teyiz 🥰 İlaçlar rahmi kasınca ağrın olur ağrı kesici kullan olmadı cnm, ben gurbetteym kimsede yanımda yoktu tek başıma atlattım o süreci zorrr ama rabbim yardım ediyor toparlanırsın allahın izniyle 🤲🌸
Pinar58eslem Hamileyimbebekliyim canım anliyorum da sen beni anlamamissin krem ve hap çok farklı krem daha yüzeysel hap çok etkili benimki kremsi sadece korkuttun beni
Pinar58eslem Hamileyimbebekliyim canım bende çok düşündüm araştırdım belayı çektik kendimize stresten düşünmekten diye düşünüyorum.zaten üç ayda olan düşükler sağlıksız gebelikten dolayiymis.
Pinar58eslem Hamileyimbebekliyim evet canım doktorda öyle söyledi birde kesinlikle hap değil krem benimki yüzeysel ilk 4 hafta ya hep ya hiç dedi ama hayırlısı bakalım hala düşme tehdidi var progestan kullanmama rağmen kahverengi akıntım var hayırlısı sende ikinciyi benim gibi çok araştırmışsin başına gelmiş çok bakmamak lazım böyle işte