O kadar iştahsızım ki anlatamam karnım aç ama en sevdiğim yemeği bile yiyesim gelmiyor mide bulantım da yok aslında herkes bi de akıl veriyor gelişemicek bebek diye benim aklım kesmiyor zaten 8haftalığım ilk gebeliğim böyle değldi ne bulsam yiyordum düzelir mi bilmiyorum