GEBES3 o zaman başla istersen öyle yapanlar da varmış ama ben araştırdığımda Saraçoğlu kesinlikle adetken yapmayın bitsin 2 gün sonra yapın dediği için öyle yapmaya başladım ama sizinki erken oluyorms benim yumurtlama ya geç oluyor yada hic tembellik var bende ben 1 haftadır içiyorum 1 hafta daha icicem sıkıntı etmiyor bana tadı da kötü değil nasıl yaptığıma gelecek olursak 1,5 bardak suyu kaynatiyorm önce soğanın kabuğunu soyup 4e bölüyorum kaynayan suya atıyorum kapağı kapatıp 5 dk kaynatiyorum bardağa suzuyorum ağzını kapatıp soğumaya bırakıyorum sıcağa yakın ılık şekilde içiyorum