sutlukahve_ gurbette_bir_anne ay maşallah ya bende bir haftadır yapıyorum bir hafta daha yapcam sizin sorununuz neydi soğan kürü yaptığınız ay adet olmadan mi kaldınız
GEBES3 sutlukahve_ bi sıkıntı mı yapıyor ki acaba adet tam bitmeden içince ay napsam bilemedim 🫠 ya ben bir kere yumurtalama takibi yaptım onda da yumurtalama gördüm sonra hiç yapmadım akıntıma göre yumurtalama gördüğümü düşündüm bilemedim şimdi
sutlukahve_ GEBES3 öyle yapanlar da var burda sizin gibi ama zararı olur mu inanın bilmiyorum ben adetim bitti 2 gün sonra başladım
gurbette_bir_anne GEBES3 Adet çok düzensizdi rastgele başladım 15 günden sonra son adet oldum sonra hamile olduğumu öğrendim
Slmcnmyeniben gurbette_bir_anne ay maşallah umut oldunuz şimdi bende 3 gündür içiyorum regl olmayı bekliyorum inşallah bende hamile kalırım regl olduktan sonra da devam ettiniz mi peki
Lalakaplangl sutlukahve_ ben pcos için yapmıştım, sadece sabahları içtim 15 gün sonra bir daha yapmadım şu an 15 haftalık hamileyim
Lalakaplangl sutlukahve_ ergenliğimden beri hiç düzenli olmadı, doğum kontrol hapı kullanmasam belki yılda 1 falan regl oluyorum, o yüzden çok uzun süre düzenli doğum kontrol hapı kullandım. Hapı bıraktıktan 4 ay sonra hamile kaldım. Bu arada 40 yaşındayım :)
sutlukahve_ Lalakaplangl yaa ne güzel benimde aynı pcos var kendimi bildim bileli düzensiz dediğin gibi ilaç almadan yılda bikac kez oluyor bana umut oldun inşallah bana da şifa olur bu soğan kürü 🌸
sutlukahve_ Sunshine__ adet bittikten 2 gün sonra başlanıyor 1,5 bardak su kaynatıyosn soğanı soyup 4e bölüp atıyorsun ağzı kapalı şekilde 5 dk kaynatıyosn süzüp soğumaya bırak yine ağzı kapalı olacak sıcağa yakın ılık şekilde iciyosn 15 gün sabah akşam aç karnına
gurbette_bir_anne Slmcnmyeniben yok zaten son regldi sonra gecikince testte belli oldu çok şükür rabbim sana da nasip etsin inşallah 🥰
Kbrrr002 sutlukahve_ hamilelik istiyorsan kesinlikle adet bittikten bir gün iki gün sonra başla tam 15 gün boyunca iç sabah aç karnına o ay hamile kalırsın bende etki etti ve ben tedavi ile hamile kalan bir insanım normalde
sutlukahve_ Kbrrr002 evet adetim bitti 2 gün sonra başladım bugün 9.gunum bende de yumurtlama tembelliği varmış yani yumurtlamam olmuyor inşallah fayda eder