ArasMom__ Kevsssim geldim doktor muayene etti açılma ihtimali var dedi kuru tut pansuman yap dedi. Pazartesi kontrole gel diye açılırsa tekrar dikeriz dedi inşallah açılmaz.
Burnosunn_annesi ArasMom__ yok canım benimki öyle değildi Büyük ihtimal senin dikişin belki açılmıştır iltihap olmuş ondan iltihap kokar
ArasMom__ Burnosunn_annesi gittim doktora açılma olabilir dedi dikkat et batikonla pansuman yap dedi pazartesi yine kontrole gel diye 🥺 umarım tekrar dikişe gerek kalmazz
Burnosunn_annesi ArasMom__ geçmiş olsun canım benim kuru tut atmaz Allah’ın izniyle dikkat et bişeycik olmaz 🤗♥️
ArasMom__ Burnosunn_annesi ya sizinde dışardan baktığınızda dikişlerinizin olduğu bölgelew küçük küçük şişliklee varmıydı benim ilk günden beri var
Burnosunn_annesi ArasMom__ çok bakmadım acıkcası ama öyle asırı şişlik yoktu tabi et yapılınca tutunca oluyor azda olsa şişlik
Sevgikaya1525 ArasMom__ hayırlı olsun cnm bence Bi sorun yoktur ama kafana takıldı ise kadın doğum doktoruna git ama benim de ilk doğumunda Bi hafta sonra yavaş yavaş düşmeye başlıyor ağrı da çok çok norml benim 1 yıla kadar da dikiş yerlerinde ağrı sızı vardı cnm
ArasMom__ Sevgikaya1525 teşekkür ederim akşam gittim doktor açılma ihtimali olduğunu söyledi iyi bakmamı söyledi pazartesiye kontrole gel dedi şuan iyi görünüyor umarım açılmaz çok korkuyorum. Birde dikiş yerlerinde çıkıntılı etler gibi görünüyor acaba normal mi ? Toparlar mı??
Sevgikaya1525 ArasMom__ onlar norml cnm toparlar ama sonrası ztn dikiş yeri hafif şişlik oluyor o zmn çok dikkat et sürekli batikon ile temizle cnm bde bana doktorum medacasol krem vermişti
Anneyimmmben ArasMom__ canım burda yazmak yerine doktoruna muayene olsana. Dikişin açılmış vaziyette ise hem enfeksiyon riskini arttırır hemde o sekilde iyilesirse vajina bütünlüğü bozuk vaziyette iyilesir
ArasMom__ Anneyimmmben gittim canım açılma yok ama açılma ihtimali varmış temiz kuru tut dedi pazartesi kontrole gidecekmişim. Eğer açılırsa tekrar dikeceklermiş😥
Ssdg ArasMom__ aaaa siz doğum yaptınız mı 🙈 yaaa gözünüz aydın olsun 🙈😊 çok çok sevindim. Aramızda 2 hafta var daha önceden sizinle konuşmuştuk enfeksiyonlar erken doğum riski va derken 🙏🏻😊 darısı bana inşallah ya 😊😊😊
ArasMom__ Sevgikaya1525 inşallah yoparlar ya ben doktordan herhangi bir krem istedim hiç yazmadı yok olmaz dedi. Sene kaçtayız tıpın biraz gelişmesi gerek artık
Ssdg ArasMom__ inşallah ya çok sevindim böyle sizi görünce hep aynı postları paylaşıyorduk. İnşallah bende 38 i görebilirim 😊 kaç kg doğdu bebiş 🙈
ArasMom__ Anonimanonim evet dikişlerim sağda çok diye sağ kalçama vuruyordu kemiğme kadar yanma gibi sızlıyordu
Aysegul466 ArasMom__ aslında krem vermesi lazım benim kremimde sanki normal doğumdaki dikişler içinde kullanılır gibi bi ibare vardı tabi öylr ilaç ismi felan vermem ama bilinmeyecek bişi değil yani, çok geçmiş olsun inşallah ihtiyacın olmaz tekrardan dikişe