ArasMom__ bende öyle gördüm ama 6. Gün düşmeye başladı bence erken değil 1 hafta içinde düşmeye başlıyor zaten . Teyzemin 3 . Gün düşmüş mesela benimde 5.6. Günlerde düştü
Birde ağrı sızı çok normal benim gibi 3 4 tane yüzeysel dikildi az kesi oldu ona rağmen 9. Gün bugün doğum yapalı düne kadar bile sizlama vardı