ArasMom__ bendede olmuştu o ağrı sızı batma ama erkende dusurebilirsin yani bi doktra kontrole gitmen daha mantıklı canım en azından doktr anlayabilir acilip açılmadığıni açıldıysa da dikmeleri gerek bence sen doktra git canım batikon suruyormusun ağrı kesici fln yazdılar mi çok geçmiş olsun benim iki dogumumda normal oldu i dikislerin acısını hala hissedeblihorum çok zor bence tekrar gozuk doktra ama iyi doktra git seni anlayabilsin kötü doktra gidersen bunda bsy yok olacak diyip yollar