Aysgullllll bana da eşim benzerini yapti. Oğluma ikimizde bi isim seçtik, iki isim oldu ve ismini son ana kadar böyle istemiştik ama o gidip ismi teke düşürüp kendi seçtiğini koymuş. Herkese de söylemiştik bu olacak diye. Bir de dalga geçer gibi arayıp böyle olsun ikinciye de sen koyarsın demişti. Ardından 2 kayıp verdim pişman oldu ama iş işten geçti. Beni o lohusa halimle uzduguyle kaldi. Şimdi geriye dönüp bakınca böyle sevgi mi olur diyorum. Bakıyorum bazı adamlar söz dahi etmiyor, karım onca sıkıntı çekiyor tabii ki onun istediği olacak diyor ama benimki de bende sıkıntı çekiyorum diyor benimde söz hakkım var diyor. Güya beni çok sever lafta herşey. Hala içimde bi yara bu durum. Seni o yüzden çok iyi anlıyorum. Ben uzun süre unutmadım bu durumu. Oğlum 3 yaşında yeni yeni sindiriyorum.