Aysgullllll benim 3. Bebeğim ilk kızım da benim istediğim ismi koydu, ikinci oğlum oldu yine birlikte karar verdik benim istediğimdi yine de smdi de beni kırma çok istiyorum diyor istemesem de bişey diyemiyorum sende çok kafana takma isim önemli değil önemli olan bebeğin yine istediğin ismi koymus bosver