Aysgullllll 2cocuk2kopek internette olabilceği yazıyordu bende normalde babanın koymasını istedim ama tabi bu son duruma kadar
Parinas Aysgullllll duyduysanız normal ezan gibi olacak iki kulağına okuyacak. Sonra da senin adı şu diye söyleyecek yine 3 kez. Zor bişey değil aslında yapmıştır büyük ihtimalle 🤦
Parinas 2cocuk2kopek dedeyi bende iç Anadoluda duydum ama yöre yöre farkediyor sanırım. Biz Karadenizliyiz. Gördüğüm %90 baba okuyor ezanı hep
Parinas 2cocuk2kopek hangi şehir. Rizeliyim ben. Ama Trabzonlu ve ordulu akrabalar var hepsinde bu şekilde. Belki doğu batı farkı da oluyordur. Kültür farkı da oluyordur. Ezan okumak biraz da nikah kıymak gibi bence. Doğru yaptıktan sonra kimin yaptığının çok önemi yok sanki
Cihanella Bence artık kendinizi üzmeyin. Olan olmuş, eşinizlede aranızı daha fazla germeyin. O ismi kullanmazsanız olur biter. Loğusayken böyle üzülmeniz olmaz 🥹
Aysgullllll Cihanella bi yandan kendisinden nefret ediyorum bi yandan annemlere geldim 3 gündür bebeğini göremiyor diye vicdan azabı çekiyorum 🫤