Ben de hem özel hem şehir hastanesi devlet takipliyim. Bu ikilemde çok kaldım açıkçası karar vermemde her iki kurumun da gebe okullarına gitmem etken oldu. Doğumhaneyi gördüm, sonrasında odaları gördüm, nöbet sistemlerini öğrendim, bebek doğduktan sonra bir aksilik olması durumunda bebeğe sağlanacak imkanları değerlendirdim. Benim tercihim şehir hastanesinden yana oldu. Size orası ya da burası diyemem sizin artı eksi değerlendirmesi yapmanız lazım. Her özel bir değil her devlet de bir değil. Sizin gittiklerinizi değerlendirmek gerekir. Doğum konusunda da ben de sizin aksinize sezaryen istemiyorum, inşallah gönlümüze göre olur