Canansrcm canım gözünü korkutmak istemem ama ben kanama ile hastaneye gittim 4 gün yattım acilmam olmadı ama zorladılar 3 güne yakın suni sancı çektim artık saçlarımı yoluyodum o derece sonra her gün iki defa doktorlar değişiyor gündüz başka akşam başka doktorlar bakiyo ve hepsi ayrı ayrı çatı muayenesi yapiyo sen de 20 ben deyim 30 kez çatı muayenesi yapıldı hemde ağlayarak suyum geldiği ve kanamam olduğu için başka hastaneye gidemedim sezeryanada almadılar çocuğun ve senin hayatı tehliken olmadan alamayız dediler en son suni sancı sırasında ateşim yükseldi bebeğin kalp ritmi değişti ancak öyle sezeryana aldılar sonuç olarak ta bebeğim 3 hafta başka bı özel hastanede yoğun bakımda kaldı emziremedim göremedim çok zor günler geçirdim