Bilemiyorum ben devlette normal yaptım doğumlarımı şükür çok ilgililerdi zaten tek oda veriyorlar doğumdan sonra eşin de kalabiliyor yanında,hem doktorla konuşup panik yaptığınızı söylesen sezeryan diyebilir,ayrıca başka hastane de varmış oraya gidip doğum yapın takipliyim diyorsun ama zaten doktor girmiyor ebeler giriyor yani farketmiyor pek