Emonnne Arkadaşlar arkadaşımın bat önce 18 şimdi 74 çıktı ilk yaptığı testte silik çizgi vardı akşam yaptığı testte tek çizgi oldu sizce gebemidir
Kitlik_irm Ovulasyon takibi yaptım bu ay testler hiç siliklesmedi bugün de yaptım öncekilere göre biraz daha koyu çıktı böyle gebelik öğrenen çok ama adete yakın lh artıyor diyende çok acaba erken gebelik testi mi yapsam beklesem mi bilemedim 🤦
Birbebisannesi Kitlik_irm eğer bence düiük değerlerdeyse yani erken ise sabah saatleri doğru çıkarır ilk idrarla. Çünkü 2. Yaptıklarınız birikmemiş idrarla yaptığınız için beta düşük çıkar
Kitlik_irm Birbebisannesi bugün tam 10 gün olmuş yumurtlama üstünden neyse ben bekleyeceğim sanırım adet tarihine kadar 😄
yasarceyda12 Hatice5855 tansiyonlarım sanki düştü ve akıntım var akıntı bir belirtimi arkadaşlar bat tarihi 22-23-24 test yapmadım belli olmaz diye anca kanda çıkar
Kitlik_irm Hatice5855 canım 4 gün var adete ama şimdi daha koyu duramadim test yaptım yine ovulasyon sanırım gidip erken gebelik testi alacağım varsa çıkar yoksa zaten yoktur hayırlısı ☺️🍀