Kitlik_irm ToprakYeliz şimdi kaset yaptım elimde kaset test vardı belli belirsiz var gibi ama bı bakar mısınız ben mi öyle görmek istiyorum gidip erken gebelik alacağım
Tam8 Kitlik_irm Kitlik_irm hayalet çizgi var gibi kuruma cizgisi filanda diyolar bilemedim erken gebelik testi yapın bence
Kitlik_irm Tam8 kuruma değil bence çünkü 5 dk içerisinde oldu biyle ince bir çizgi 2 gün önce yine yaptim hiç çıkmadı bu çizgiden ovulasyon ile gelen test bu 2 tane vardı şimdi çıkıp alıyorum erken gebelik testi
1Sevgiiii nurssmom aynı gün yumurtlama ve bat da 24 . ben test yapmaya korkuyorum. Sizin sonuç iyi bence daha çok var günü inşallah çok güzel ilerler beta
miracsmom_ Hatice5855 ben artık geçen aydan biliyorum ondan sadece o gün yaptım piki gördüm 9 Nisan yumurtlama 10 çatlama Bat 24 ara sıra bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyor
Hatice5855 miracsmom_ umarım pozitifi görürüz. Benim 8 nisan ama bende yumurtalar tam olgunlaşmadan çatlıyor sanki
Hiranur_2180 miracsmom_ aynıyız çatlatma ayının 10 da beklenen adet 24 bel ağrısı kasık ağrısı göğüs ağrısı akıntıda artış beklemedeyim