Xaza Hatice5855 evet normalda 12 gununde silikte olsa çikiyor ama çatlama iğnesinden 14 gün gećmesi şart dediler/
Hatice5855 nurssmom ay maşallah çok güzel ya sağlıkla ilerlesin. Bizede dua edin lütfen. Benimde 8 Yumurtlamaydi çok akıntı var ama sanki bu ayda negatif gibime geliyo. Belirtiniz var mi
nurssmom Hatice5855 çok belirtim var. Şiddetli kasık ağrısı gaz sancısı uyku hali halsizlik bel ağrısı
peri09 Hatice5855 inşallah ya aylardır deniyorum çok yoruldum artık her ay negatif görmekten insanların sorularından fikirlerinden bakışlarından çok sıkıldım
Hatice5855 peri09 insanları takma hiç yoksa insanın piskolojisi bozuluyor. Bizde 5 senelik evliyiz. Inslah bu ay güzel bir haber alırız
Derya146 Bat 22 göğüs hassasiyeti hafif ara ara bulantı alt karın ağrısı var dün akşam çok az kanama oldu bugünde kahverengi akıntı oldu netten baktım yerleşme diyor inşallah öyledir beklemedeyim
Minik_04 Hatice5855 yani uygulamaya gore takip yapiyodum oyle ovulasyon testi fln aldim ama hep artimed var ve nedense etrafimda 10 tane eczane olmasina rağmen de hic ovulasyon testi yok bende onu biraktim uygulamaya gore de 8 nisandı ama eşimin işinden dolayi birliktelik olmadi sadece 6 nisan da oldu
Xaza Hatice5855 çok zor beklemek gerçekten🥲 inşallah bu ay Rabbim isteyen her kese pozitif görmeyi nasib etsin🤲🏻
Hatice5855 Minik_04 eczanelerde pek bulunmuyor malesef Genelde trendyoldan alırım bide orda daha uygun