Hatice5855 bat 19 ben de beklemedeyim) bu ay çatlama iğnesi yaptirdim, çatlamadan 11 gün geçiyor, test yapmak çok istiyorum ama negatif görmekten yoruldum artik☹️ belirtilerim bel ağrim çok fazla oluyor idrara sık çıkıyorum normalda sık idrara çikmam ama🙂bakalim hakimizda hayirlisi olsun inşallah🤲🏻