Grimsi Derennn700 bende öğrendiğimde hiç bı belirti yoktu ağır grip geçiriyordum ilaç vermeden beta bakıldı öyle çıktı Şimdi özellikle sol kasıkta batma dolgunluk hissi arada adet olacakmış gibj ağrı ve bel ağrısı var Ha bu de sivilcelerim çıktı
ilaydagkk1 Derennn700 canım ben hiç test yapmadan bugün sağlık ocağına kan verdim ben testlere pek güvenemiyorum bu yüzden
Derennn700 ilaydagkk1 aynen öyle kuzum bende güvenemiyorum ama o kadar negatif görmüşüm ki insan korkuyor kan vermeye
ilaydagkk1 Derennn700 valla düzensiz oluyorum o yüzden kestiremiyorum son adetim 12 mart ama onu 45. Gün olmuştum 4 5 gündür gelip giden bel ağrım var regl olsa bu kadar uzun sürmez diyede düşünüyorum haftaya tekrar bakıcam
Derennn700 ppmerlina amin canım benim Allah razı olsun Allah isteyen dileyen tüm kız kardeşlerime nasip etsin 🙏🏻