ppmerlina kuzum vala ben daha önce gebe kalmadığım için nasıl bişey ne hissedilir bilmiyorum açıkçası, sadece bu ay reglim ilk kez iki gün gecikti normalde düzenlidir o yüzden birazcık umutlandım senin belirtilerin var mıydı hissetmiş miydin hamile olduğunu