Derennn700 ilaydagkk1 @Alya05 @Grimsi kızlar ben kimyasal yaşamışım 😔 artimed test doğru çıkarmış böyle başınıza geldi Mi kimyasaldan sonra gebelik duydunuz mu
ilaydagkk1 Derennn700 ben ocak ayında kşmyasal yaşadım bu adetim ondan sonraki 2. Adetim ama hemen peşine pozitif görenlerde var canım
Grimsi Derennn700 kan testi mi yaptırdın da öğrendin canım benim başıma gelmedi ama burada çok okudum
Alya05 Derennn700 Evt kimyasal çok büyük bi sıkıntı değil değer biraz yükselir regl görürsün bitti sonraki ay hamilede kalabilisin