S-Eda0 benim şöyle oldu anlatıyım,38 haftada normal kontrole gittik suyun azalıyor bebeği riske atmayalım yatış verelim dedi neşe hanım eşyalarım yanımda olduğu için aynı gün yatış yapıldı.Açılmam yoktu suni sancı bağladılar ama saatte 1 damla falan düşüyordu neredeyse aşırı yavaştı bebeğe zarar vermesin diye yavaş veriyoruz istersen şimdi kapatalım sancıyı yarın devam ederiz dediler(ne alakaysa) bizim anlaştığımız doğum fiyatına ekstra gün yatacaktım oda bin küsür daha yatak parası alacaktılar 2 sene öncesinden bahsediyorum ve biz sormadan bize bunu söylemediler bende beklemek istemedim doktorumu çağırın sezeryan olacağım dedim ,normal doğumdanda korkuyordum zaten.Sezeryanda anlattığım gibi 1 ay kendime gelemedim