1babyyalcin sevdenur hanıma 2.gebeliğimde gittim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. 2.buçuk aylıkken 2. bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim ve ona gittim bakması için. Bana dalga geçer keşke ilki düşük olduğu için kan sulandırıcı yazsaymışım dedi. Maalesef ölüm kalım olaylarında keşkeler bir fayda sağlamıyor. Sağlık sorunlarımdan dolayı 5 tane falan dr değiştirdim memnun kalmadıkça. Ziya Çetin var Bursa’da çoğu insan bilir 2.kürtajımı onda oldum şuanda bebek için tedavi görüyorum çok memnunum. Fiyat politikası onun biraz farklı bişey söyleyemiyorum hamilelik takibi için ama normal fiyatların çok altında