Kubranur11
Kubranur11 ben asla tavsiye etmiyorum sühendan hanımı bir kere gittim bana 5 6 aydan sonrasını ikiniz de göremezsiniz ölürsünüz dedi. Çocuk düşer ölü doğum olur dedi. Yani kimse kusura bakmasın ama riskler olabilir ama böyle pat diye de söylenmez. Zaten ilk hamileliğim şekerim var iyice daha çok strese soktu beni. Birde bana şart koştu zayıflicaksın bidaha gel bakcam zayıflamazsan kendine başka doktor bul dedi. Yani hamile hamile azar işitmek moraliniz bozulsun isterseniz gidebilirsiniz.