Sibel7 Nurgunay0 ayrıca doktorum sütun ıcındekı bileşenlerden dolayı anlık rahatlatır ama sonrası mıdeyı daha çok yakar ıyı gelmez dedi bana zaten ıcınce en fazla yarım saat sonra daha şiddetli tekrarlıyodu bendede
Nurgunay0 Sibel7 bende şuanda aynı sonrasında çok fazla yanmaya başlıyor ama bugün doktor randevum var gitmişken bu yanma işini dr konuşacağım dayanılmaz hal almaya başladı artık
Sibel7 Nurgunay0 gecmıyo asla canım sütte bulunan laktık asıt sonrası yakma yapıyomus. Sen önerdıgım hapı sor doktoruna sabah aç karna ıcıyorum ben şükür çok rahatım gün boyu gecede olmuyo asla bildiğiniz bogazımdan alev atıyodum asıt gelıyodu yemek yerken aglayasım gelıyodu artık ıkı lokma zor yıyodum
Sibel7 Nurgunay0 başlarda bende dayanayım fazla ilaç kullanmıs olmayayım dıye haftalarca sabrettım ama dayanılmaz hal aldı bekledıkce. İnternetten araştırırsanız da zaten hapı kullan her gebe cok memnun.
EsK07 buse2507 mecbur kalmadıkça tabiki kullanmamalısınız ancak şiddetli başağrısı yaşayınca bir yere kadar dayanabiliyor insan maalesef 🤦🏻♀️ Başa soğuk kompres ayaklara da sıcak su uygularsanız aynı anda belki etkisi olabilir
4yaprakliyoncam Bi kaç gün önce yaşadım bu ağrıyı günlerce ne yaptıysam geçmedi ayakları sıcak suya başıma buz tuttum yok kafamı sardım yok sıcak koydum yok en son parol içtim oda bir süre hafifletti sonra yine aynı🤦
Cemreeamine buse2507 evet bir de şakaklarıma benim genelde sağ gözümle alnım ağrıyor nane yağı sürüp uyuyorum biraz da olsa iyi geliyor ilaçtan iyidir
patulii buse2507 benim de migrenim var sık sık atak yaşıyorum, bazen baş ağrısının sebebi yüksek tansiyon olabiliyo dikkat edin 🙏🏼🌸