Nurgunay0 merhaba bende 34+6 gebeyım mıde yanması çok cektım tahın süt ne yapsam gecmıyodu anlık rahatlatıyodu sadece, rennıe şurup verdı doktor oda bıkac saat anca etkı edıyordu, en son gıttıgımde durumu anlattım artık bısey yemesem dahı mıdem asıt kaynatıyodu resmen rabelıs dıye bı hap verdı mıde koruyucu bana çok iyi geldı son üç haftadır asla yanma yok oncesıde mıdenızde reflü tarzı bısey varsa gebelıkte artıyo malesef isterseniz doktorunuza sorup yazdırın ilacı ben hergün allah razı olsun diyorum gerçekten ne yersem yıyım şuan asla yanma olmuyo