buse2507 geçmiş olsun bende çok yaşadım ilk aylarda hatta hastanelik bile oldum.Hamilelik migreni yaşamışım yastığına çok önemli bide yatmadan veya kalkınca boyuna masaj yapınca baya geçiyor. Ben şanlı diye krem vardı ondan sürmüştüm soğuttukça rahatladım ve parol aldım