fatma404048 Burcak61 bende 9+2 deyim bulantı ruh hali durumunuz ne durumda merak ediyorum bı tek ben mi böyleyim acaba
Burcak61 fatma404048 açlık anlarında şiddetli mide bulantım var yemek yaparken midem bulanıyor ama 2-3 saatte bir birşeyler atıştırınca problem ortadan kalkıyor genel ruh hali olarak da iyiyim başlardaki kadar çok uykum da yok
Miniginannesiiii1111 senem-yabaci o bazen yanlış olabiliyor ben gerçek dogum sancıları yaşarken 40 da çok sancilaniyordum mesela korkmayın 🥰🫂
Bsrabzkrt Suna_dmrlp 20+5 çok şükür bebeğimin tekmelerini hissetmeye başladım bu haftaya kadar sanki çok dik bir yokuş çıkıyordum gibi zaman öyle geçmiyordu ama bebeğimi hissetmeye başlayınca sanki yokuş aşşağı yuvarlanıyor gibiyim zaman öyle hızlı akıyor 😀
Zeynep85 Ozgenur_lmcu19 doğum gününü çok iyi seçmişsiniz ☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼
Ozgenur_lmcu19 Zeynep85 Evettt😍 Resmi tatil olmasını istiyordum ve tam denk gelen bir gün olunca ben istedim doktorum onay verdi. İlerde bana da ona da tatil olacak ve birlikte vakit geçirebileceğiz inşallah ❤️