babyandmomy__ 1683618 belirti var mı hiç bende ufak kasılmalar ve hafif regl olacakmış gibi ağrı dışında hiçbir şey yok 🥴😂
1683618 babyandmomy__ siyatik ağrılarım var benim daha çok geldiğinde yürüyemiyorum bile bide sanki aşağı doğru indi bi iki gündür daha rahat nefes alıyorum perşembe gidicem catı muayenesi olmaya siz oldunuz mu
Xb1rann3 Suna_dmrlp 27+1 çok şükür Rabbim’e sağlıkla gelsinler darısı evlat hasreti çeken herkese olsun inşAllah 🤲🏻
06haziran Suna_dmrlp 28+4 biz de, hareketleri ne durumda bazen sizi de korkuttuğu oluyor mu hareketsiz kalarak yoksa düzene girdi mi
fatma404048 Burcak61 bende 9+2 deyim bulantı ruh hali durumunuz ne durumda merak ediyorum bı tek ben mi böyleyim acaba