anneolmakneguzel_ hanog5257 ben 3+6 öğrendim. İlk 6.hafta da gittim bebem yoktu, tekrar 8.hafta da gittim bebegi gorduk.. yavaştan al kanama vs yoksa 🤰
Begonvil15 Emiisko oyyy maşallah çok sevindim 🙏🏻 canım 3 gün önce konuşmuşuz 5+2 olarak bugün 5+6 misin yanlış yazmış olabilir misin yoksa ben mi yanlış biliyorum
Emiisko Aaa kiz gercekten ben yanlis mi yazmisim yoksa benim haftalik mi degisti burda simdi baktim da doktor da 6.6 dedi aa
Begonvil15 Emiisko geçmiş konusmalarimiza bak canım ikimizde 3 gün önce 5+2 yazdık, sat kaçtı senin benim 8 mart
Emiisko Begonvil15 aynen de benim burda okadardi ki nasil degisti tesaduf mu acaba yoksa ne Bilemedim ki canim ya 5 yaziyodu suan 6.6 yaziyo doktorda da okadar cikti
Begonvil15 Emiisko bilemedim ki canım olsun ne güzel kalp atışını duymuşsun 😍 bebeği de gördün mü ya da yolk sac denilen şeyi.. benimde yarın ilk Dr kontrolüm var sata göre 5+6 oluyorum bakalım nasıl geçecek
Emiisko Begonvil15 InsAllah seninde hersey Yolundadir canim hayirli Guuzell haberlerle bebegi cinsiyet fotosu paylastim bakabilirsin gorundu birseyler de daha cok kucuk
Aaaa9698 Bende 5 haftalık uygulamaya göre kese göründü ama doktor 2 hafta sorma tekrar randevu verdi kalp atışı için daha çok yeni dedi
Begonvil15 Emiisko gittim canım bebeği de gördüm kalp atışını da duydum çok şükür maşallah 🙏🏻 Progestan kullanıyordum ona devam edeceğim öyle
Aalp 5+1 den selamlar, dün kese görüldü benimde 5 mayısta tekrar gideceğim kalp atışları için 🙏🏻 Sağlıkla gelsinler
hanog5257 Selam kızlar 5+0 da keseyi görmüştük 5 mm idi. 6+5 te de kalp atışınu duyduk dün çok şükür. Bi daha 10.haftada çağırdı.
susaMom_ monicamer 6+1 görünüyor son adet tarihime göre ama bundan 1 hafta önce doktora gittim 5 haftalık bile değil diyordu kese minicik göründü bakalım 15 gün sonra randevu aldım 10 gün sonra çağırmıştı ama ben biraz daha büyüsün kalp atışını duyayım istiyorum
koza08 Selamlar sat 4 mart. 8+1 tüp bebek hamişiyim. 🥰 beklenen doğum tarihi 11 aralık dedi doktorum. Yakın tarih olanlar var mı?
Rachelgreen94 koza08 benimde 5 mart canım drla konuşmadık hiç doğum tarihini ama bendd kafamdan böyle hesaplamıştım. Nasıl geçiyo, bulantı vs var mı. Bende koku hassasiyeti, bulantı, halsizlik, uyku hali full🥹
Birhayalimvr koza08 benimde tüp bebek😁benim 23 mart sat 26 aralik dogum gozukuyor duan hangi ilaclara ignelere devsm cnm bn oksapar progestana devam
sdmnvbzkrt koza08 lekelenme geçti çok şükür, 13 ünde sonraki kontrol yani 10. Hafta da canım. Senin ne zaman, nasıl gidio
asena9 monicamer öncelikle hayırlı olsun 2021 aralık annesi olarak aralık anneleri postunu görünce dayanamayıp girdim daha çok başındasınız herşey gönlünüzce olsun Allah sağlıkla kolaylıkla tamamlamayı nasip etsin hepimize 🤍☺️
susaMom_ asena9 Ayy canım hiç sorma 2. Gebeliğim bu gebelik daha yavaş ilerliyor sanki diğerinde zaman uçup gitmişti şimdi tekrar yok keseyi görücez yok kalp atışını duyucaz hep bi belirsizlik endişe yoruldum valla şimdiden 😅
Meryem80 asena9 bende 2021 Aralık annesiyim ve yine Aralık anesi olucam inşallah 🙂insan ilkmis gibi heyecana kapılıyor hersey sil baştan yaşıyor