monicamer Selamlaaar, 4+4 günlük hamileyim. bebeğimin kesesini bugün gördük. Beklenen doğum tarihi 18 Aralık 2025, hadi bu döneme denk gelen anneler ile bu başlık altında deneyimlerimizi paylaşalım.
Cicekbahcesi12 monicamer aaa birebir ayniyiz bende bugun 4+4 😍🌸 sadece iki kere kan verdim ve henuz hastaneye gitmedim cokta merak ediyorum gitsem kese gozukmez moralim bozulur geri gelirim diye korkumdan gitmedim siz gordunuz keseyi oyle mi 🥹 kac degerle ögrenmistiniz suan degeriniz kac 🤭
susaMom_ monicamer 6+1 görünüyor son adet tarihime göre ama bundan 1 hafta önce doktora gittim 5 haftalık bile değil diyordu kese minicik göründü bakalım 15 gün sonra randevu aldım 10 gün sonra çağırmıştı ama ben biraz daha büyüsün kalp atışını duyayım istiyorum
asena9 monicamer öncelikle hayırlı olsun 2021 aralık annesi olarak aralık anneleri postunu görünce dayanamayıp girdim daha çok başındasınız herşey gönlünüzce olsun Allah sağlıkla kolaylıkla tamamlamayı nasip etsin hepimize 🤍☺️
monicamer Cicekbahcesi12 tebrik ederim sizi de öncelikle :) son beta Hcg değerim Cuma günü yapılan kan testinde 1947 çıkmıştı, yani en az 3800- 4000 olmuştur diye düşünüyorum. Keseyi bugün itibari ile gördük, 5.8 mm olarak. Eğer folik asit takviyeniz varsa ve kanamanız yoksa acele etmenize gerek yok. bir kaç hafta daha bekleyip embriyoyu da göreceğiniz tarihe randevu alabilirsiniz bana kalırsa.
Begonvil15 Bende 5+2 bir anne adayı olarak burdayım 🌸 henüz doktora gitmedim 18 Nisan da gideceğim merak ediyorum 😍
Aselgozde123 Begonvil15 bende 5+1 daha bugün ögrendim sadece test yaptım silik çizgi çıktı ocakta bi düşük yapmıştım inşallah bunda bir sıkıntı olmaz doktora biraz geç gidecegim
Cicekbahcesi12 monicamer evet bu ayın 25ine randevu aldim 😍 en son 11 nisan da kan vermistim 158 cikmisti kan degerim bi daha vermedim ilk kana gore yukselir iyi diye 🤭 folik asiti de kizimda kullandigimin aynisini kullaniyorum insallah gittigimde bebegimi de gorurum 😍 saglikla kucaklarimiza alalim insallah 😍
Begonvil15 Emiisko canım bende 5+2 yim benimde 18 Nisan da randevum var inşallah ikimizinki de çok güzel gecer
Emiisko Begonvil15 ayy insaAllah canim benim yazalim buraya Randevudan Sonra heycanliyim baya ilk gitigimde daha kalp atisi duyulmamisti
Begonvil15 Emiisko unutmazsam evet yazalım canım yaaa merak ederim keseyi görmüş muydun ben hiç gitmedim daha
hanog5257 Benim de bugün 4+6. 14 Nisan’da betahcg 1311 çıktı. 17 nisan’da ilk kontrolüme gideceğim çok heyecanlıyım. Kalp atışını duymak çok istiyorum. 22 Nisan’da 3 haftalık bi japonya seyahatine gideceğiz bir de stresliyim. Oraya kalp atışını duymuş bi şekilde gitmek istiyorum çok erken olduğunu bilsem de :(
anneolmakneguzel_ hanog5257 çok erken canım yaa, insan sabır edemiyor ama hamilelik sabır işi. Kaan kocatepe var youtube ben her şeyi ondan öğrenmiştim
hanog5257 anneolmakneguzel_ evett bi de erken öğrenip önünde uzun süre haber alamayacağın bi durumda olunca daha kötü oluyor. Ama olumsuz düşünmek yok Allahın izniyle
anneolmakneguzel_ hanog5257 ben 3+6 öğrendim. İlk 6.hafta da gittim bebem yoktu, tekrar 8.hafta da gittim bebegi gorduk.. yavaştan al kanama vs yoksa 🤰
hanog5257 Hangi şehirde hangi hastane ve doktorlara gidiyorsunuz bunları da paylaşalım mı birbirimizle? Bu süreçte doktor yaklaşımları çok önemli rahatlıkla soru sorabileyim diye Instagramda karşıma çıkan esmerhasanova’ya randevu aldım inşallah memnun kalırım