susaMom_ asena9 Ayy canım hiç sorma 2. Gebeliğim bu gebelik daha yavaş ilerliyor sanki diğerinde zaman uçup gitmişti şimdi tekrar yok keseyi görücez yok kalp atışını duyucaz hep bi belirsizlik endişe yoruldum valla şimdiden 😅
asena9 susaMom_ yaa ilk doğum ne zamandı :) benimde ikinci 27. Haftadaya geldim başlarda evet senin gibiydim geçmek bilmiyordu hele o alışma süreci bulantılar halsizliklee uyku halleri çok zordu ama 15-16. Haftadan sonrası daha eğlenceli 🫠
susaMom_ asena9 10 ay önce yaptım ilk doğumumu şimdi 15-16lara gelsem bi nebze içim rahatlarda bu erken dönem geçmiyor bir türlü bir şey olacak diye yatalak oldum yine 🥹
asena9 susaMom_ oo arası çok azmış şimdi sana sabretmek daha zor geliyordur tabi benim 3 yıl vardı hamile kaldığımda arada🫠 ay büyüdükçede başka başka sorunlar çıkıyor bel ağrısı bacak ağrısı çabuk yorulma uyuyamama falan bence anın tadını çıkarmaya bak ☺️🤍
Meryem80 asena9 bende 2021 Aralık annesiyim ve yine Aralık anesi olucam inşallah 🙂insan ilkmis gibi heyecana kapılıyor hersey sil baştan yaşıyor
asena9 Meryem80 yaa kaçında doğum yapmıştınız ☺️ nasıl denk gelmiş öyle isteyerek mi oldu peki, bende temmuzda yapıcam nasipse
Meryem80 asena9 8 aralıkta doğum yapmistim 2021 de normalde istiyorduk ama planlı değildi supriz oldu bize de bu hamilelik bu 4. Çocuğum olacak nasipse
asena9 Meryem80 ay bende 24aralıkta yapmıştım bu da 24-25 temmuz olcak nasipse ikinci. Normal doğummuydu senşn
sdmnvbzkrt koza08 lekelenme geçti çok şükür, 13 ünde sonraki kontrol yani 10. Hafta da canım. Senin ne zaman, nasıl gidio
koza08 sdmnvbzkrt sevindim canım geçmesine. Benim de geçti gibi nadiren oluyor lekelenme sadece. Benim randevum da 13ünde ☺️ 10.hafta olacak benim de inşallah 🤗❤️
Rachelgreen94 koza08 benimde 5 mart canım drla konuşmadık hiç doğum tarihini ama bendd kafamdan böyle hesaplamıştım. Nasıl geçiyo, bulantı vs var mı. Bende koku hassasiyeti, bulantı, halsizlik, uyku hali full🥹
koza08 Rachelgreen94 benim 5. Haftamın sonunda kanama oldu. Bazen leke olarak hala geliyor. O yüzden devamlı istirahat ediyorum. Bulantım son haftalarda baya kötüydü. Prilama başladım bulantı için. İştahım çok az. Sürekli yorgunluk uyku hali bende de var 🤗
Rachelgreen94 koza08 bende prilam gece yatmadan 2 tane içiyorum, gün içinde iyiym ama akşam yemeğinde sonra mutlaka istifra ediyorum. Sen nasıl içiyosun? Galiba günde 4 tane içmem gerekiyor çok zorluyo böyle