26 haftalığım bende.
2 hafta önce 37 mm ken nasıl olduğunu anlamadığımız bi şekilde 7 mm e düşmüş benimkisi de. 3 gün Okmeydanı’nda yattım serum tedavisi harici hiç bi şey yapmadılar. Şimdi de sarıyer hamidiye etfalde yatıyorum 6 gündür şule birol ince hanıma muayene olur olmaz anında yatışımı verdi. Haftam ileri olduğundan dikişte atışamıyormuş.
Kan sulandırıcı progestan magnezyum ciger geliştirici ve antibiyotiklerle süreci geçiriyoruz bakalım. 2 hafta sonra neler olacak.
Eğer bir doktor arayışınız varsa Şule hanımı tavsiye ederim. Hastane de gerçekten çok iyi, doktorlarda.