Bellosima 24. Haftamda acile gitmiştim o zaman gördü doktorlar suyum fazla olduğu için olmuş şu an diyet yapıyorum beş gün hastanede yattım 8 mm di huni endolü fitil olarak vermişlerdi üç gün de hap olarak şimdi ölçmeye değecek kadar kalmadı dediler ama ben yatıyorum çıktığımdan beri ama progestan kapatır falan demediler bana