Başka doktora daha gözükmenizi kesinlikle öneririm. 20. Haftamda kendi doktorum ultrasonlda kısalık var dedi, sonra vajinal muayene ile baktı yanılmışım dedi. Bende o zaman böyle bir şeyin olduğundan habersizdim ve doktora güvendim. Sonra bana hiç bir şeyi yasaklamadı,ilaçta vermedi ve diğer kontrolü bir ay sonraya verdi. Ben o esnada günlük rutinime devam ettim.Hiç bir şey yokmuş gibi devam ettim. Sonraki kontrolde uzunluğu 12 mm ölçtü, serklaj zamanı geçti 28. Haftayı zor görürsün dedi. Çok pişman olmuştum başka doktora gidip dikiş attırmadığım için. Şuan 24. Haftadan beri sadece yatıyorum ayriyeten
rahimde hunileşme de oldu. Şükür 32. Haftayı gördük ama çok zor bir süreç ilaçsız veya serklajsız size sıkıntı çıkarabilir bu durum.