2boysmother Fahriye41 amin inşallah canım, henüz belli değil perşembe günü özelde öğreneceğiz inşallah gösterirse 🥰
Ciftci16 minismom ya ben de erkek hissediyorum ama çevremde herkes erkek diyor ultrason fotoğrafını hayırlısı bakalım sağlıklı olsunlar da 🫠
minismom Ciftci16 nasıl peki ultrason fotosu cevremde anlayanda yok ben burda sordum kız dediler ama bilmiyorum tabiki benim icime oyle doguyo 😃
Fahriye41 2boysmother ayyy ne güzel canim inşallah gönlüne göre olur ben kız hissediyorum inşallah kızım olur oğlum var şimdi de kız istiyorum 🤭
Ciftci16 minismom ben buradada sordum hep erkek dediler https://mutluresim.com/images/2025/04/13/1TABQB.md.jpg. resimde böyle
34ilayda55 13+5 cinsiyetimiz belli değil bir oğlum var hayırlısı bakalım dün gittim göremedi doktor açmıyo bacaklarını 🫠
bebek_29 I Bizde 11+4 haftalığız🐣 Ekim’de doğacak bebeğim uygulama göre doğum tarihi 29 ekim diye gösteriyor sezeryan olacağım için 2 hafta erken olacak sanırım 14 ekim gibi doğacak🐣 çok heyecanlıyım hemen doğsun öpüp koklayayım diyorum 👶
Elanur63_ 2boysmother 12+4 bizimde henüz belli değil 2 kızım var Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin inşallah
Yesilev 2boysmother 2boysmother merhaba bizde 9+1iz Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤗kızlar ben hala çok halsizim sizde öyle misiniz ve midem çok yanıyor 😵💫 ilk hamileliğim de hiç böyle değildim bunda bir afalladım
Miniginannesiiii1111 2boysmother 9+5 şuan bizde cinsiyet öğrenmedik belki öteki ay veya bu ay sonu öğreniriz 🥰