9+4 üz şuan ilk hamileliğim kız hissediyorum ama çevremdekiler erkek bebeğin olucak diyor en önemlisi sağlıklı olması tabi gerisinin önemi yok ama çok zor geçiyor halsizlik mide bulantısı birde sağlık personeliyim nöbetli çalışıyorum çok zorlanıyorum 😔