Gulcee9 geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın, ben şöyle düşünüyorum sağlıklı olan bir bebek bence her halukarda dünyaya geliyor inan etrafımda gebeliğinde sigara içen ağır iş yapan o kadar çok insan var ki bebekleri sağlıklı doğuyor, kan sulandırıcı biraz işin iç rahatlatma kısmı belki bu gebeliğimde kullanmasam da bebeğim sağlıklı doğucak ama şuan o riski alamıyorum , benim gibi düşünen çok doktorda var ya da hiç pıhtılaşma testi istemeden bir düşükle bile direk kan sulandırıcıya başlatan doktorlarda var, zaten kan sulandırıcı kullanıp bebeği düşen de çok insan var, bence bu kesinlikle bebeğin sağlıklı olup olmaması ile alakalı, düşen bebekler sağlıksız oluyorlar gerek yediklerimizden vücutta toplanan toksinler yumurta ve spermlerde toplanıyor. Önceliğimiz vücudumuzu temizlemek olmalı doktorlarda bunu söylüyor. Rabbim herkese sağlıklı bebekler nasip etsin