11 haftalık bebeğimi kaybettim kalbi durdu sonrasında bu testi yaptırdım kimse önermedi kendim özel genetik merkezine gidip yaptırdım , çünkü ilk düşükte hiç bir araştıema yapmıyor devlet kurumları. 3 genimde bozukluk çıktı 3 ay sonra tekrar gebe kaldım sonucumla beraber doşente gittim ecopirin 150mg+oksapar 0,4 iğne kullanıyorum şuan her gün, 16+2 haftalık oldu şimdi çok şükür🙏🏻