Gulcee9 inşallah canım, bende keşke dememek için kullanıyorum, zaten ömür boyu kullanmıcaz neyseki şurda toplasan 8 ay ediyor, ciddi pıhtılaşma sorunu olan insanlar senelerce kullanıyor, misal benim kaynanam öyle biraz pimpiriklidir kaç senedir kullanıyor valla, inşallah ilerde sağlığımız sıkıntıya girmez