Morrinah Sağ salim kucağına al bebeğini ✨🤲🏻 ben malesef 2 kayıp yaşadıktan sonra test yaptırdım, fakat test sonucumda 3 tanesi mutasyonlu, diğerleri normal. İki farklı doktora gittim. İlki aspirin kullanmamı söyledi, kullanıyordum. İkinci gittiğim doktor kullanma dedi, daha erken olduğunu söyledi. Bilmiyorum kafam da çok karışık