Ben şuan 33+5 teyim, pazartesi günü odası kurulacak , kurulduktan sonra temizlik yapacağız inşallah. Ben odanın kurulmasını bekledim açıkçası . Oda kurulduktan sonra temizliği yapıp artık yıkayıp ütüler yerleştiririm diye düşündüm . Yani oda kurulduktan sonra hazırlıklar tam gaz devam edecek bende, hastane çantasını vs o zaman hazırlicam. Şuan çok şükür iyiyim , çalışıyorum aynı zamanda, kendimi yormayarak yavaş yavaş hallederim inşallah