Kızlar 31+3 haftalığım acaba artık bebeğin kıyafetlerini yıkasam mı yoksa daha erken mi diye düşünüyorum bi yandada artık başlıyım diyorum yardımcı olu musunuz hep erken diye düşünüyorum anneannesinden kargo gelicek onlarıda bekliyim diyorum ama 37-38 haftada gelicek onlar arada kaldım bide yıkarsam hangi programda yıkamam lazım bebek programı var ama 2.30saat yazıyor