aylisinannesi Uygulamaya göre 76 günümüZ kaldı heyecanlanmaya basladık muhtemelen sezaryen olacak dogum miyomum var çünkü o yüzden daha erkendir hayırlısı 😇
Sule45 aylisinannesi hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler nasıl olursa olsun diyorum bende artık doğum şeklim henüz belli değil 🥲