Twobabies Sule45 evet sanırım öyle olacak daha tarih almadım ama haziranın başları gibi düşünüyorum ilki sezeryandı 😬 korku çok
Bibebek_2kedi Sule45 Şuanlık gayet güzel gidiyor bi sıkıntım yok çok şükür arada bi halsizlik dışında. Sizin nasıl gidiyor hastane çantası filan hazırladınız mıı
Twobabies Sule45 hayırlısı olsun,eminim bebeğiniz ve kendiniz için en güzel yolu tercih edeceksiniz 💖sağlıkla gelsin inşallah