Twobabies Sule45 hayırlısı olsun,eminim bebeğiniz ve kendiniz için en güzel yolu tercih edeceksiniz 💖sağlıkla gelsin inşallah
crnsydm Agirlastim çabuk yoruluyorum ama şükür diyelim sizin nasıl gidiyor bugün kontrolüm vardı bayramdan sonra doğumum olacak 10 Haziran dedi