Sule45 Canım Ben de ilk gebeliğim de öyleydim Saatleri sayıyordum resmen sonra zamanı varmış ya diyordum Şimdi üçüncü hamleyi nasıl zaman geçiyor anlamıyorum bile Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah o gün de gelecek bebeğin doğacak sağlıkla ve zaman öyle bir yakacak gibi bakacaksın dokuz aylık olmuş zaman su gibi akıp geçiyor