Mhtap1 oyyyy kuzum öyle düşünme banada herkes diyor anan ağlayacak çok zorlanacaksın ama bende diyorum ki 14 yıl beklemişim yedim içtim gezdim eğlendim herşeyi yaptım şükür Allah’a 🤲🤲 bundan sonraki hayatımız ikizlerimize yönelik olsun sorun yok diyorum her zorluğun arkasından muhakkak bir kolaylık vardır rabbim kolaylıklığını verir Allah’ın izniyle 🤲🤲🤲🤍🤍🤍🤍🫂🫂🫂🫂