Uzey Mhtap1 dr ikinci degere baktırmamıştı deger yüksek çıkınca 5 gün sonra kontrole gelin demişti orada ikiz olduğu belliydi
Kbrmsl Tuba123456___ anladım ben ayda bir gittim heralde artk sıklaştirir doktorum bu sürecte kaç kilo aldınız acaba
Kbrmsl Tuba123456___ bünyeden bünyeye değişiyor zaten bebişleriniz kilo alıyorsa bizimki sorun değil emzirirken hepsi gidiyomuş bende sorun etmiyorm alsamda sağlıklı olsunlarda
Mhtap1 Benim beta hcg yüksek demiştim sormuştum ikiz olabilir mi diye biz 6 haftalık olduk ve bebişim tekmiş 😊
Htcilbay Mhtap1 ay maşallah işte hergun bir diğer günden yüksek olabiliyor ve herkeste çok farklı olduğu için nasip kısmet Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah